slog på huvudet!

Har precis kommit innanför dörren efter en promenad med Hanna och texas :) mycket trevligt måste jag säga, vi tog en promenad på ungefär 45 minuter.. det var jätte skönt.. Jag som trodde att jag skulle hosta ihjäl mig.. hum, icke sa nicke.. hostade faktiskt mindre när vi var ute och gick!!!! Så det kanske är den rätta medicinen mot mina sjukdommar? Men jag har hört att man inte ska anstränga sig när man är sjuk ? kanske har fel?
Texas var jätte duktig.. Har är ju en valp på 4 månader har jag för mig att hanna sa.. Han gick lös mesta dels av promenaden, han var super duktig.. visst han stannade några gånger och skulle äta lite bajs och pinnar.. men men.. det gör väl ingenting :D, han skuttade även på en liten åker, han hoppade över alla knögliga saker och tillslut gjorde han en kullebytta !!! Haha, Hanna och jag brast ut i skratt!!!! så så roligt ut !!!
Tyvärr blev det ingen bild på det !

Efter våran promenad så satte vi oss ner och pratade lite, lekte med Herkules och bara tog det lugnt.. Måste tillägga att vi även drack en skvätt cola!!!

Glömde även att meddela förut att jag blev väckt klockan 9. Det var ju inte så att jag blev jätte ledsen över att bli väckt, snarare glad då det handlade om en arbetsintervju :) så ska på en intervju på måndag :) hoppas på det bästa, så kanske jag slipper det andra jobbet !!!!!!! :)

Sitter i soffan just nu och väntar på Andreas.. hehe som vanligt ungefär. Han slutar jobbet klockan 16.. Får se vad vi ska hitta på.. Eftersom det är uppehåll kanske det blir att måla hans folkrace bil.. Vem vet, kanske gör något helt annat också !!! :)

tänkte slänga upp lite blandade bilder också :)

Hanna tycker om glass :)
Vimmerby 2009,
en bekymrad Hanna :D haha vi alla var nog lite bekymrade den dagen då micke(hannas klantiga karl) Hade slängt ner sin bil i ett dike.. hum ja det var lite vatten där !!! men det är ett minne !! :) Hannas pappa fick komma med traktorn ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0