sjukdom ?!

Hejsan, kan väl börja med det vanligt, idag har jag ont i huvudet IGEN... det är så härligt.. börjar vänja mig nu faktiskt.. Ringde sjukvårdrådgivningen också,
hon sa en rad olika saker som jag kunde testa...
  • vete kudde vid nacken
  • massera tinning och nacke
  • äta smärtstillande
hon sa säkert något mer som jag glömt nu också.. hehe men men, det kunde även vara bihålsinflamation...  pratade även med mamma om det och hon höll med...

Symtom på bihåleinflammation

Vanliga symtom vid bihåleinflammation är att en förkylning blir långdragen och inte vill ge med sig. Du får huvudvärk, hosta och tjock snuva. Beroende på vilka bihålor som är angripna kan värken kännas i kinder, kring ögonen, i pannan eller i tänderna i överkäken.

Du kan få feber, men inte alltid. Oftast känner du dig sjuk och hängig om du har bihåleinflammation. Typiskt är att du inte längre känner dofter som tidigare.

ALLT STÄMMER, förutom feberm har ingen feber tror jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0