sjuk.... igen!

jaha.. det var inte länge som jag var frisk, går det att köpa ett nytt immunförsvar någonstans? säg till isåfall, för jag om någon behöver ett nytt immunförsvar!!!!
Inte alls roligt att bara vara frisk någon månad, eller var de äns en månad? hum, minns inte riktigt. men det är inte länge sen jag var sjuk iallafall, hoppas på att detta bara är ett virus som vill gå över fort!!!!

För imorgon är det dags för intervju.. hoppas verkligen att jag får jobbet!!!!
Just nu ligger jag i soffan, halv död, snorar och hostar.. hum gör ju inte mindre ont i halsen för att jag hostar, usch vad jag hatar att vara sjuk!!!! kan jag någon gång få vara frisk i mer än en månad?!

bläääää!!!

Snart kommer min stora kärlek hem, han är säkert svart och luktar äckligt.. haha !!!!
men jag älskar honom iallafall :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0