Promenad med Andreas!

vilken söt pojkvän jag har.. Han har hållt på med bilen HELA dagen och sedan när han var klar så kom han in till mig och sa "jag vill göra någonting, jag orkar inte sitta still. kan vi ta en promenad?" Han brukar ALDRIG vilja röra på sig, undrar vad felet var på honom.. men jag blev glad över att han ville gå på promenad med mig :) Han tyckte inte att våran katt skulle följa med.. men det blev som det blev Herkules gör lite som han vill och han ville också med på promenad !! :) Vi hälsade även på kossorna :)


Lilla herkules på promenad :) även kallad korven!

kossor :)

en halv rädd korv tittar på kossor :)

kossan tyckte om Andreas :)

Kossan ville ha MEEER.

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0