Lite av varje!

Hejsan!
har inte skrivit på några dagar nu, har inte haft tid tyvärr, har jag inte nu heller egentligen men får ta mig tid helt enkelt!!! :)

Söndag:
I söndags så var det ju folkrace tävling i linköping. Så det blev en tidig morgon , lite kylig men efter ett tag så kom den härliga solen fram och det vart varmt och skönt!!!! blev väldigt glad när lilla hanna dök upp också, så man slapp vara helt ensam .. Hehe, Josse och felicia var även där, det får man ju inte glömma :D , Jag tyckte att alla var jätte duktiga, och grattis till Micke som kom på 5e plats !!!! :)
Tyvärr så fick jag ont i huvudet under dagen men jag stog ut tills vi kom hem, somnade en timme och när jag vaknade så trodde jag att jag skulle dö så ont det gjorde.. :( gjorde sjukt ont, kanske för att jag inte använder mina glasögon som jag ska när ja sitter vid datorn!!

Måndag:
Denna dag hade jag fortfarande ont i huvudet , dock inte lika mycket som tur var.. Jag hade tyvärr smittat ner mitt hjärtegull med halsont och förkylning så han fick stanna hemma från jobbet.. Åkte ner till arbetsförmedlingen och visade upp lite papper och så . :) Var även på en arbetsintervju , men det kändes inte bra.. så tror inte ja får jobbet.. Men men... Frågan är om jag äns vill ha det längre.. usch...
Var och provjobbade på ett annat jobb också, vilket inte passade mig... tyvärr.. :( Det var helt sjukt, aldrig varit med om något sådant!

och idag är det ju Tisdag, denna dag vaknade jag tidigt, dock inte frivilligt så jag hade en tandläkartid, men dom är ju alltid försenade, som vanligt!!!! Bytte tråd i tandställningen, så nu gör det aj aj !!! :( När ja kom hem så pratade ja lite med hanna, skulle träffa henne på stan så jag tog en promenad ner till stan och sedan åkte vi och gjorde lite ärenden, ÅRETS första glass utomhus togs idag också. TACK hannas mamma!!!

När vi var klara med allt som skulle fixas så tog vi oss en promenad på ca en timme o 30 min.. mycket skönt !!!!

Nu så ska jag gosa ner mig med min älskling i sängen...
Älskar dig mest av allt, är lycklig med dig !!!
<3 imorgon fyller du år <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0