körkort!

Idag har vi pratat lite om körkort här hemma... Så jag ska förhoppningsvis snart skriva in mig på körskolan så jag kan ta migg körkort snart!!!
Blir ju en helt annan sak om man har körkort också, man får mer frihet, kan göra va man vill när man vill.. hehe inte riktigt, men ändå så kan man göra så mycket mer saker!!!

sitter och väntar på min babe, han kommer väl om en timme ungefär skulle ja kunna tänka mig, om inte ännu senare.. haha
inatt blir det att sova hemma hos Andreas :) Med min lilla korv.. blir nog så resten av veckan...

eftersom jag börjar jobba nästa vecka så vill ja vara med kissen så mycket som möjligt! men han har det super bra ute på landet, springa fritt osv :) skriker när han är inne för att han vill ut mitt i nätterna ! Haha

Kommentarer
Postat av: jenny

Jag har precis börjat övningsköra, har aldrig haft behov av körkort innan men nu känner jag att det hade varit rätt skönt och ha det lilla kortet iaf..haha bättre sent än aldrig, right ?! =)

2010-04-21 @ 13:21:09
URL: http://jennylovesyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0