godnatt!

Idag har jag hunnit med mycket, även om jag inte mått sådär jätte bra. Vaknade vid halv 7 imorse när andreas skulle till jobbet. Tog febern och den låg på 38. Så det var bara att ta panodil och somna om.. Efter det vaknade jag vid 11 av att vissa har lite svårt för att vara tysta..  Så det var bara att kliva upp.. Äta frukost och göra sig iordning för arbets intervju...

Tog bussen ner till kungsgatan då jag inte orkade gå pga att jag håller på att dö så fort ja anstränger mig.. Det är antagligen pga astman samt min förkylning... När jag var framme på kungsgatan så var det ingen som kom, och efter en kvart fick jag veta att någonting annat hade kommit ivägen så det blev tyvärr ingen intervju :( jag som hade sätt fram emot det...

Så Jag gick ner till staden, mötte upp sandra där.. och JA jag höll på o dö, strålande solsken , feber och VINTER jacka... haha, hittade lite roliga saker på staden... blandannat en nassage spindel.... Tänkte lägga ut en bild när jag fixat en ;D Den var jätte skön.. haha !!!!

Efter att andreas slutat jobbet så kom han och hämtade mig.. hämtade min kära data hemma hos mig och åkte sedan till linköping för att kika på Mickes folkrace träning.. gick inget bra denna gång heller :/ stackars !!!!!!

Nu sitter jag hemma hos min älskling andreas.. Har sökt lite jobb, lagat mat och diskat..

Imorgon blir det att ringa till lite olika ställen för att söka jobb... Jag blir desperat snart. ! vill ha ett arbete, vill inte bara sitta hemma hela dagarna !!!!!!!!!! Önska mig lycka till !

Nu blir det duschen med andreas... han får inte gå och lägga sig i sängen så som han ser ut nu.. hihi !!!

natti natti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0