Godnatt!

Hej hej. Ligger just nu i sängen med älskling :) har stängt av datorn när satt i öronpropparna... Så jag är redo för sömn. Vi ligger båda två med mobilerna i händerna och surfar :p så mycket tycker vi om varandra! Haha, jag ber om ursäkt över att allt blir som en lång text... Idag så har jag tagit en promenad med söta hanna och texas. Alltid lika trevligt. Har även visat min onda sida idag, men de var inte så farligt. Haha endast hanna vet vad jag syftar på:) Nu ska jag hosta vidare här i sängen! Hoppas på att ett mirakel sker och att jag är frisk när jag vaknar :d imorgon blir det arbetsförmedlingen ... Ska få någon info och eventuellt intervju! Hoppas på de bästa! Godnatt och sov gott!

Kommentarer
Postat av: Emily

Jagb får hoppas att den inte blir färgad :P Fan kommer dö då, betala 319 kr för en klänning, as dyrt ju :O

2010-04-19 @ 17:33:09
URL: http://agressia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0