Godmorgon!

Sitter här i soffan med mina kära näsdukar.. fick åka och köpa nya förut. hehe, men nu har jag 150 st nya, hoppas att de räcker med förkylning snart !!! :)

Inatt var det massa konstiga ljud när man skulle sova, och lilla jag var livrädd.. Älskling kollade ut igenom fönster för att se om någon hade tagit hans bilar..  Haha
jag- Älskling, ser du något?
andreas- jaaa... !!!!!!!!
jag- Vad ?!
Andreas- En dinosaurie!!
Visst var han rolig? där ligger jag helt vettskrämd och han bara driver med mig ?! Snällt !!!
men sedan sa han " bara ingen tar mina bilar så är det lugnt"
BILAR?! men mig får dem tydligen ta !! HAHA

Vad händer idag då ?
Vi har precis varit till affären och köpt lite smått och gott... Ska göra kyckling sallad sedan som Andreas ska ha med sig på folkracet imorgon...
Just nu håller han få med bilen, skulle måla fälgarna! Jag sitter här och inte gör ett skit !
Ska nog städa lite senare :) och förhoppningsvis kommer Hanna och micke förbi och snackar skit :D

Morgon dagen då?
Den är lite oklar just nu, endast vädret som avgör vad det blir.. i vilket fall som helst så blir de att träffa Hanna :) alltid lika trevligt !!! :) Antingen åker vi till linköping på folkrace eller så är vi i skogen och tar det lugnt, kanske tar en promenad eller två.. om hennes valp orkar :D hahahahahahahah !!! nej då, nu skojjade jag, han skulle klara av minst 5 promenader på en dag ;) han har nog tagit hannas energi också !! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0