godkväll!

Hejsan, jag har varit lite snål med skrivandet idag. hehe har inte suttit så jätte mycket vid datorn idag ju :)

Ida kom ju förbi här en stund förut, vi satt ute i solen och pratade, samt matade katterna med skinka.. haha
Efter att ida hade åkt hem så skulle jag ut och kolla vad min kisse gjorde.. det tog ett tag innan han kom ... men när han väl kom så hade han en fågel i munnen.. lite äckligt tyckte jag.. men han var ändå en duktig kisse som jagar :D

hehe, efter att andreas kom hem så åkte vi till linköping och kollade på folkrace träning :)
gick inte riktigt som dom ville :/ stackars...

Vi grillade när vi kom hem, blev jätte gott :D

nu ska vi bara mysa ner oss i sängen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0