glad :D

Nu hörs vi igen, och jag har glada nyheter :D
mohahah

Hade ju en intervju idag vid 10.30, jag åkte dit.. väntade ett tag, visste inte vilken dörr ja skulle in i. så jag ringde upp dem och personen som jag skulle prata med satt upptagen.. HUR kan man vara upptagen i ett möte när han och jag hade bokat in ett möte?! Men iallafall, jag gick därifrån...
Klockan 10.50 ringde han upp mig.. men då var jag redan påväg till nästa intervju, så jag hade inte hunnit tagit den intervjuen... vilket var tur, för ATT;

jag har fått jobb!!!! hade även en intervju kl 11.30, men eftersom jag inte hade något att göra så gick jag dit... var lite tidig, men han ursäktade att han var sen.. haha. när det var jag som var tidig.. verkade som ett intressant jobb !!
så nästa vecka börjar jag där :D Nummer upplysning 118700 :)

thihihihihi så glad jag är :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0