Ghost whisperer!

jag går under snart, jag vill ha fler avsnitt av ghost whisperer.. någon som vet vart man hittar dem ? Saknar verkligen tankafett.... Det var ända stället som jag hittade med svensk text !!!!
Så nu efterlyser jag ghost whisperer! Har sätt säsong 1 till och med avsnitt 16... så nu saknas 17-22 av säsong 1 och sedan vill jag såklart ha fler säsonger!!!

Nu är det snart dags att stänga datan..
Idag har vi firat älskling... ätit god mat och goda kakor :D
Vi har även hunnit med lite mys och gos :D det gillar jag!!!

Imorgon är det folkrace som gäller IGEN :) Hoppas att bilarna håller sig hela och friska!!!!!!

Nu  ska jag lägga mig och hålla om mitt hjärte gull <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0