fredag!

Idag är det fredag, min sista lediga fredag. För på måndag börjar allvaret igen, nytt jobb, nya mål och nya förväntningar. Jag hoppas verkligen att det blir som jag trott. MEN man ska ju inte ha för stora förhoppningar, för det är väl då allt går åt helvete? Eller?! 

Glömde bort att meddela om en sak igår, Hanna var med mig ner på staden, hon skulle byta en tröja! Efter staden så for vi hem till Andreas, eller först till shell så hanna kunde hämta ut sina efterlängtade kläder som hon beställt från HM. Sedan så tog jag på mig handskarna och färgade hennes hår... Dock så blev det ingen blondering , haha men som hanna sa, det var nog inte sista gången som vi var blondiner!

På kvällen så åt andreas och jag lite mat och till efterrätt blev det äppelpaj och vaniljsås, måste bara säga att frödinge äppelpaj är INTE god.. degig och äcklig.. min paj är godare, haha !!!!

Var tvungen att vara vaken till 00.00 för att de om några pengar skulle komma in på kontot, men det gjorde det inte :(

så idag har jag ringt bratz dockorna... pengarna ska finnas på kontot på måndag!!! då hoppas jag verkligen det också !!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0