Arbete på G?

God kväll...
Tänkte berätta lite om dagen nu när alla mina älsklingar ligger och sover.. hehe,

Det blev ingen övningkörning idag inte, det får bli en annan gång :)
Utbildningen/informationen var lite sisodär faktiskt , men för hoppningsvis fungerar det fram tills att jag hittat ett nytt arbete, som jag för hoppningsvis gör på Torsdag för då är det dags för en arbetsintervju... men vart håller jag för mig själv tills jag vet hur det ligger till, skulle jag få de arbetet så hoppar jag över de andra arbetet... Men om jag då inte skulle få de jag vill ha så har jag ett arbete som jag börjar på måndag!!!

Under kvällen som varit så har älskling och jag kollade på ponny akuten och ett avsnitt av någon konstig serie som jag inte kan namnet på :D

Nu ska ja kika runt lite på internet och sedan sussa!!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0