- händer idag?

God förmiddag,
Hanna var så snäll imorse och väckte mig med ett sms :)
riktigt gulligt av henne tycker jag, eller hur ?!
får skylla mig själv när jag sover med mobilen haha !!!

Inatt var min kisse inte snäll, förstår inte vart han får energin ifrån.. Han hade varit ute i två dygn på raken och ändå så sover han inte en hel natt inomhus!!!!?! VARFÖR? han börjar skrika mitt i nätterna och vill ut... dumma kisse!!!

tog även bort hans första fästing igår... :)

Så, vad händer idag? Jag hoppas iallafall på att snön ska sluta komma ner, vill ha sommar och sol ju !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

För övrigt så händer det nog inte så mycket. blir nog mest att glo på en film eller något :)

Kommentarer
Postat av: natta

vilken söt header :D

2010-04-21 @ 11:13:06
URL: http://natalies.se
Postat av: Egomamma-en vanlig mamma med en ovanlig bakgrund

Hihi, den där första fästingen tog jag bort på vår Zita för två veckor sedan, precis i samma veva som hon fick sina ungar.

Och eftersom hin nu har ungar, så kommer du inte vara ensam om att inte kunna sova på nätterna, min erfarenhet är att kattungar oftast leker halva nätterna :o) (De är ju faktiskt nattdjur, katter)



Tack för ditt besök, du får gärna komma tillbaka.

Kram, Egomamma

2010-04-21 @ 11:35:47
URL: http://egomamma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0